lördag 9 augusti 2008

Varför

Jaha, denna dag måste väl ändå ta priset. Idag sa min chef upp sig själv som jag arbetet tillsammans med i tre år... Känns så himmla tråkigt. Funderar själv på att bara dra, skulle vara kul att se hur de då skulle klara sig.
Är ledig i morgon måste ringa pappa och fråga vad jag skall göra med mig själv, han tycker väl att jag ska komma hem, men palla lixom. det e typ minus grader i norden nu!!!
Annars har jag glidit på hotellet efter döds mötet på morgonen, sommna i bilen på vägs tillbaka, väcks av att åklagaren ringer mig... vägrar att svara...tur att han inte kan svenska och kan läsa detta. Livet är mest skit för stunden , skall börja söka nya jobb i morgon faktiskt eller på måndag får det väl bli. Funderar på att nästla in mig på ambassaden i Ankara, det skulle vara nått!
Saknar svensk mat så att jag kan dö!!! Snälla nån skicka mig lite näring pallar inte att äta (t)urk maten mera. Skicka en köttbulle på posten please:)
Skall nu kolla på recep evidik filmen för tusende gången, den bästa filmen nånsin.
Skall väl göra ett gott försök att vakna inna tolv, min förra lediga dag vaknade jag sex... på kvällen.hmm Snälla nån ring och väck mig!!!

1 kommentar:

Zahra sa...

Ayse vännen (om det nu e du som skriver, tror det) kom hem!!!! För min skull :-)