onsdag 6 augusti 2008

Helvetesdagen Jieejj

Hej Hej!
Nu är det då Elina som skriver, mitt liv är väl som ayses, stuck 3 år i Turkiet med detta jobb. Can it be better.

Dagen började värdelöst, vaknade och kände att jag fortfarande var förkyld, måse sluta med kliman på 18. Klev ut i vardagsrummet, mötes av det vanliga.. ayses tallrik på golvet. Jiejjj.
Kom till jobbet, skulle äta, och som vanligt fastnade mitt bröd i brödrosten och den brändes. Dagen kunde inte börja bättre. Sen fortsatte det bara, skulle fixa 10 saker på en gång, bråkade med Mini Clubs chefen, som skyllde det dåliga resultaten på mig. sen fortsatte det, svarade på 1000 klagor, hotellträff tid. Avslutade dagen med att nästan ramla i trappan när tv teamet filmade och tog för mycket mat, så att jag ville kräkas. en helt vanlig dag.
kan knappt bärga mig tills imorgon.

Inga kommentarer: