tisdag 19 augusti 2008

Same shit diffrent name

Long time no seen!
Mitt liv ser väl likadant ut, vaknar 8, hittar Ayse i soffan, ser att myrorna är kvar trots att jag slösat hela min lön på ett spray som ska utrota allt med mer än 4 ben. Kommer till hotellet, bränner brödet, blir påmind om att jag inte betalat mitt glas juice från typ 2 veckor, går på möte, blir kallad latmask, springer sönder mig, äter, springer m.m

Idag nöp en kvinna mig jätte hårt i armen, sen fick vi springa och leta efter en alkolist dam nere på starnden typ i 2 timmar. Jag tror aldrig att jag luktat så vidrigt som jag gör just nu.

Imorgon kommer min syster och Jenny, ska bli roligt. Längtar efter all mat som det har tagit med sig. Torsdag blir det lök på stranden, ska bränna sönder min kropp, ungefär som mannen på 30 idag.

Jaja, nu ska jag duscha min vidriga kropp och sen ska jag sova.

Life is Joy, EnJoy your life

Inga kommentarer: