torsdag 7 augusti 2008

Jaha ännu en jobbdag slut. Det var faktiskt ganska okey dag förrutom att jag försov mig eftersom jag satt uppe till kl: 07:00 på morgonen och kollade på hjärtknippande dokumäneter om livets orrätvissor. Börjar fundera på vad jag riktigt gör- tar hand om välbärgade turister?
Idag var jag och snacka in mig hoss hotellenas olika front office manager-alltid bra att hålla sig på god fot med. ströva omkring lite, svara på mail tja snacka med gäster-finns en skit trevlig familj på 11 som jag bara älskar. alla gäster e inte från helvetet. Nu ska jag fixa klart mig , ska på födelsedagsfest i Side på Turk bar me de som jobbar i receptionen. Har ångest över en viss kille, eller två, vet inte vad jag skall göra känner mig som en osäker fjortis igen. Hjälp! hae dessutom tappat tron på kärlek efter att ha trösta´t en guide kollerga som blev dumpad av sin fästmö, de var tillsamman i 6 år men tjejen i fråga var tydligen uttråkad!! Han grät, känner mig skit, vet inte hur jag skall hjälpa honom. Några förslag?

Inga kommentarer: